Aanmelden als vrijwilliger

Fijn dat je belangstelling hebt om je als vrijwilliger bij Thuisadministratieloket Bergen op Zoom in te zetten. Als je hieronder je gegevens invult, dan nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak. In dit vrijblijvend gesprek maken we kennis met elkaar, kijken we welke rol je voorkeur heeft en of dit vrijwilligerswerk bij je past.

Wil je weten hoe Sandhya het vrijwilligerswerk ervaart? Klik hier.

 

 

 

Binnen Thuisadministratieloket Bergen op Zoom kennen we drie functies

Coördinator​. Deze is de spin in het web. De coördinator verdeelt de hulpvragen onder de intaker(s) en koppelt een ondersteuner aan de hulpvrager. ​

Intaker. Deze voert de kennismakingsgesprekken met hulpvragers en onderzoekt of er nog meer speelt.​

Ondersteuner. Deze is een kei in ordenen en structuur aanbrengen. En/of heeft kennis van financiële zaken. Heeft geduld om hulpvragers te ondersteunen bij het (opnieuw) financieel en administratief zelfredzaam worden. Een ondersteuner werkt tijdens het spreekuur of bij de hulpvrager thuis. Of beide. De keuze is aan jou.

Word vrijwilliger (Bergen op Zoom)

Vul je gegevens in en we bellen je voor het maken van een afspraak.

  • Indien je een bevestiging per mail wilt ontvangen
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
* Verplicht veld